Studier

I det siste har jeg nesten ikke skrevet eller publisert. Det eneste å snakke om har vært noen saker for Minerva. Det skyldes endrede skrivevaner. Det hender at jeg skriver spontant, som teksten publisert på Document om møtene med Sara Mohammad og Hege Storhaug, men for det meste omhandler all min tanke- og skrivevirksomhet det å utarbeide velmeislede essays av en høyere standard enn hva jeg har skrevet før.

Jeg har alltid lest mye, men nå skal det bli  en aktiv del av å skrive. Det håper jeg å få dreisen på, før jeg starter på universitetet, da lesingen får en annen karakter.

Det var noen ord om hva som kan forventes av å besøke denne bloggen.

Legg igjen en kommentar

