Dagbok

Jeg har nå bestemt meg for å starte å nedføre en viss logg på de episodene jeg jevnlig opplever, med blant annet våre nye landsmenn eller i det hele tatt det jeg mener er beskrivende for Norge og det norske anno 2013.

Har allerede nok hendelser jeg burde føre ned før de går i glemmeboka og Norge blir stadig mer en parodi på seg selv så det blir ikke akkurat ferre. Ettersom det kun er snakk om et par linjer om f.eks. slikt som en hverdagshendelse på bussen eller annet kommer jeg nok til å hope opp de korte anekdotene til én post i enden av uka.

Håper det blir bra og ikke minst verdt å lese!

Legg igjen en kommentar

