Et spennende Norge

Par timer siden ble jeg vitne til det som liknet en nazistisk mobb fra 30-tallet.

Min første tanke var at dette var det vanlige narko-bråket med mest skriking og litt ukontrollerte slag da det en livredd mann i svart skinnjakke kom rundt hjørne fra Langes gaten og inn på St. Olavs plass med et par menn etter bevæpnet med 2,5 meter og 5-10 cm tykke bjelker. Så trodde jeg kanskje det kunne være noen polakker på grunn av snekkerbuksene noen av de angripende var ikledd, men det begynte å klarne for meg da jeg hørte tilropene og resten av gjengen på 15 stykk kom rundt hjørnet.

Blitz-gjengen av kommunister antok hele gaten med jenter, i snekkerbukser og metal i huet og ræva, som gikk rundt og kontrollerte gatene for at ingen skulle ta bilder eller være i tvil om hvem som var sjefen.

Det skrives nå fra Osloby at det først skal ha vært knivslagsmål inne på blitz og nynazister som gjorde nazi-hilsen utenfor.

Norge blir et mer spennende samfunn.

Les extremes se touchent

Legg igjen en kommentar

