Noe skjer

Jeg skrev i sommer at teksten «Deres barn» skulle kvernes ut før sommeren var over, det greide diverse bakterier og virus å hindre, men nå setter jeg kun det siste punktum før slutt.

Teksten var originalt ikke tiltenkt noe større enn 10 sider, men på twitter fant jeg tilfeldigvis en lenke fra Knut Olav Åmås til Cappellen Damm som utlover mulig honorar og å bli publisert i en antologi »Signatur» dersom din tekst blir valgt. Det er selvfølgelig lov å håpe, så jeg vil forsøke å få teksten igjennom, men skulle ikke det skje vil jeg vurdere enten å skrive det om til bokform for å publisere senere, eller så kommer den på bloggen her om en ukes tid.

Da trenger jeg vel ikke si så mye om hvorfor det ikke har vært så mye skriving på bloggen i det siste.

One thought on “Noe skjer

  1. Lykke til, dine sjanser burde være de beste. Uansett jeg er overbevist at du har en stor karriere forann deg som skribent. Alt bunner i å vite hva en skriver om, som kommer av erfaring og sanne studier.

Legg igjen en kommentar

